Oravsky Haj FAQ_1

Nižšie uvádzame najčastejšie otázky našich hostí pred pobytom. V prípade, ak tu vaša otázka nebola zodpovedaná, kontaktujte recepciu telefonicky: +421 915 830 042 alebo e-mailom: oravskyhaj@oravskyhaj.sk, kde vám radi odpovieme.

Rezervácia, platba a zrušenie pobytu

Môžem si vo vašom hoteli uplatniť rekreačný poukaz?

Áno, je možné u nás využiť rekreačný poukaz od svojho zamestnávateľa. Stačí nás vopred informovať, aby sme vám pripravili zálohovú faktúru a potrebné doklady na jeho správne uplatnenie.

Ubytovať sa (check-in) je možné od 14:00 do 21:00 hod. Odubytovanie (check-out) prebieha od 7:30 do 10:00 hod.

Skorší alebo neskorší check-in a check-out je možný po predchádzajúcej dohode s recepciou za poplatok.

Pobyt môžete uhradiť hotovosťou v eurách alebo platobnou kartou VISA / Master Card.

Výška zálohy je 100%, po dohode s recepciou 50% z celkovej výšky ceny pobytu.

Zrušenie rezervácie je možné podľa našich aktuálnych storno podmienok. Kontaktujte recepciu pre viac podrobností.

Stravovanie

Aké sú možnosti stravovania vo vašom hoteli?

K ubytovaniu poskytujeme stravovanie formou raňajok alebo polpenzie. V hoteli sa nachádza reštaurácia, v ktorej sa podávajú raňajky aj večera a počas dňa si tam môžete dať obed z ponuky Á la carte. Okrem toho je otvorená denne aj pre verejnosť.

Raňajky sú podávané od 8:00 do 10:00, večere od 17:00 do 20:30.

Raňajky aj večere sú podávané formou švédskych stolov. 

Na raňajkách sú teplé a studené pulty s ponukou kontinentálnych jedál, pult so zdravou výživou, cereálie a müsli, jedlá obľúbené deťmi, ovocie, nápojový bar s teplými a studenými nápojmi. 

Večera obsahuje jedlá z minimálne dvoch druhov mäsa, bezmäsité jedlo a na výber sú dve polievky. Nápoje k večery sú môžete objednať za cenníkovú cenu.

Áno, samozrejme. Ak máte potravinovú alergiu, každé naše jedlo je označené alergénmi čo vám pomôže v pri rozhodovaní. Na požiadanie Vám vieme jednotlivé použité suroviny zameniť za iné, ak je to možné.

Ak máte potravinovú alergiu alebo intoleranciu, prosím, kontaktujte pred nástupom na pobyt recepciu, kde po včasnej dohode vieme pre vás zabezpečiť špeciálne potraviny.

Žiaľ, túto službu v našom rezorte neposkytujeme.

Oravsky Haj FAQ_2

Doplňujúce otázky

Je možné parkovať v areáli rezortu?

Áno, pre našich hostí je zabezpečené bezplatné parkovanie v areáli hotela. ​Parkoviská sa nachádzajú takmer pri každom domčeku.

Áno, pre našich hostí s elektromobilom máme vyhradené parkovacie miesta s elektronabíjačkou. Nabíjanie auta je počas pobytu bezplatné.

Áno, domáce zviera (pes alebo mačka) je u nás vítané, avšak príchod s ním je potrebné ohlásiť vopred recepcii. Jeho pobyt je spoplatnený podľa platného cenníka, v závislosti od veľkosti psíka (maximálne do 15 kg). Pobyt s domácim zvieraťom je možný v každom domčeku, okrem domčeka 5.

Každý hosť je povinný prečítať si podmienky pobytu so psom a podľa nich sa aj správať počas celého trvania pobytu.

Náš rezort je pomerne dobre prispôsobený aj pre zdravotne znevýhodnených hostí. To znamená, že sa dostanú pohodlne z domčeka (okrem domčeka 3) do hlavnej budovy – na recepciu či do reštaurácie. Čo sa týka izby, vieme zabezpečiť izbu na prízemí.

Samozrejme, pri požiadaní vám bezplatne na izbu pripravíme detskú postieľku, detskú vaničku, detský stupienok k umývadlu či nočník. V rešturácii je k dispozícii detská stolička a na toaletách prebaľovací pult a nočník.

Žiaľ, momentálne župany ani papuče nepožičiavame.

Áno, ak ste si zabudli zbaliť zubnú kefku, zubnú pastu, dámske hygienické potreby alebo základnú kozmetiku, zakúpiť si ich môžete na recepcii. 

Okrem toho aj cigarety, suveníry, jednorazovú bielizeň na masáž, darčekové predmety, vína z vinárstva Chateau GRAND BARI a mäsové výrobky a vajíčka z našej farmy.

Celý objekt Oravský Háj je oplotený a monitorovaný kamerovým systém. Avšak, za odcudzenie prípadne poškodenie majetku nezodpovedáme.

Oravsky Haj FAQ_3
Prečítajte si kompletný ubytovací poriadok rezortu Oravský Háj