
Nižšie uvádzame najčastejšie otázky našich hostí pred pobytom. V prípade, ak tu vaša otázka nebola zodpovedaná, kontaktujte recepciu telefonicky: +421 915 830 042 alebo e-mailom: oravskyhaj@oravskyhaj.sk, kde vám radi odpovieme.
Rezervácia, platba a zrušenie pobytu
Môžem si vo vašom hoteli uplatniť rekreačný poukaz?
Áno, je možné u nás využiť rekreačný poukaz od svojho zamestnávateľa. Stačí nás vopred informovať, aby sme vám pripravili zálohovú faktúru a potrebné doklady na jeho správne uplatnenie.
Aký je čas ubytovania (check-in) a odubytovania (check-out)?
Ubytovať sa (check-in) je možné od 14:00 do 21:00 hod. Odubytovanie (check-out) prebieha od 7:30 do 10:00 hod.
Skorší alebo neskorší check-in a check-out je možný po predchádzajúcej dohode s recepciou za poplatok.
Akými spôsobmi môžem uhradiť pobyt?
Pobyt môžete uhradiť hotovosťou v eurách alebo platobnou kartou VISA / Master Card.
Je potrebné zaplatiť zálohu za pobyt vopred?
Výška zálohy je 100%, po dohode s recepciou 50% z celkovej výšky ceny pobytu.
Je možné zrušiť rezerváciu?
Zrušenie rezervácie je možné podľa našich aktuálnych storno podmienok. Kontaktujte recepciu pre viac podrobností.
Stravovanie
Aké sú možnosti stravovania vo vašom hoteli?
K ubytovaniu poskytujeme stravovanie formou raňajok alebo polpenzie. V hoteli sa nachádza reštaurácia, v ktorej sa podávajú raňajky aj večera a počas dňa si tam môžete dať obed z ponuky Á la carte. Okrem toho je otvorená denne aj pre verejnosť.
V akom čase podávate raňajky a večere?
Raňajky sú podávané od 8:00 do 10:00, večere od 17:00 do 20:30.
Akou formou podávate raňajky a večere?
Raňajky aj večere sú podávané formou švédskych stolov.
Aký je výber jedál počas raňajok a večerí?
Na raňajkách sú teplé a studené pulty s ponukou kontinentálnych jedál, pult so zdravou výživou, cereálie a müsli, jedlá obľúbené deťmi, ovocie, nápojový bar s teplými a studenými nápojmi.
Večera obsahuje jedlá z minimálne dvoch druhov mäsa, bezmäsité jedlo a na výber sú dve polievky. Nápoje k večery sú môžete objednať za cenníkovú cenu.
Mám potravinovú alergiu/intoleranciu, viete mi vyjsť v ústrety?
Áno, samozrejme. Ak máte potravinovú alergiu, každé naše jedlo je označené alergénmi čo vám pomôže v pri rozhodovaní. Na požiadanie Vám vieme jednotlivé použité suroviny zameniť za iné, ak je to možné.
Ak máte potravinovú alergiu alebo intoleranciu, prosím, kontaktujte pred nástupom na pobyt recepciu, kde po včasnej dohode vieme pre vás zabezpečiť špeciálne potraviny.
Je u vás možnosť služby room service?
Žiaľ, túto službu v našom rezorte neposkytujeme.

Doplňujúce otázky
Je možné parkovať v areáli rezortu?
Áno, pre našich hostí je zabezpečené bezplatné parkovanie v areáli hotela. Parkoviská sa nachádzajú takmer pri každom domčeku.
Je možné u vás nabíjať elektromobil?
Áno, pre našich hostí s elektromobilom máme vyhradené parkovacie miesta s elektronabíjačkou. Nabíjanie auta je počas pobytu bezplatné.
Môžem prísť na pobyt s domácim zvieraťom?
Áno, domáce zviera (pes alebo mačka) je u nás vítané, avšak príchod s ním je potrebné ohlásiť vopred recepcii. Jeho pobyt je spoplatnený podľa platného cenníka, v závislosti od veľkosti psíka (maximálne do 15 kg). Pobyt s domácim zvieraťom je možný v každom domčeku, okrem domčeka 5.
Každý hosť je povinný prečítať si podmienky pobytu so psom a podľa nich sa aj správať počas celého trvania pobytu.
Je v rezorte bezbariérový prístup pre zdravotne znevýhodnených ľudí?
Náš rezort je pomerne dobre prispôsobený aj pre zdravotne znevýhodnených hostí. To znamená, že sa dostanú pohodlne z domčeka (okrem domčeka 3) do hlavnej budovy – na recepciu či do reštaurácie. Čo sa týka izby, vieme zabezpečiť izbu na prízemí.
Je u vás možnosť zapožičania detského inventáru ?
Samozrejme, pri požiadaní vám bezplatne na izbu pripravíme detskú postieľku, detskú vaničku, detský stupienok k umývadlu či nočník. V rešturácii je k dispozícii detská stolička a na toaletách prebaľovací pult a nočník.
Zapožičiavate župany a papuče do wellness?
Žiaľ, momentálne župany ani papuče nepožičiavame.
Funguje u vás predaj na recepcii?
Áno, ak ste si zabudli zbaliť zubnú kefku, zubnú pastu, dámske hygienické potreby alebo základnú kozmetiku, zakúpiť si ich môžete na recepcii.
Okrem toho aj cigarety, suveníry, jednorazovú bielizeň na masáž, darčekové predmety, vína z vinárstva Chateau GRAND BARI a mäsové výrobky a vajíčka z našej farmy.
Aká je bezpečnosť v hoteli?
Celý objekt Oravský Háj je oplotený a monitorovaný kamerovým systém. Avšak, za odcudzenie prípadne poškodenie majetku nezodpovedáme.
